LIVE art group
JAK STWORZYĆ AUTORSKI PROJEKT MUZYCZNY
I SKUTECZNIE NIM ZARZĄDZAĆ?
KURS ONLINE
Co to jest za kurs?
Nasz kurs to solidny fundament wiedzy o promocji, marketingu, współpracy z mediami, zarządzaniu projektem muzycznym, prawie oraz umowach na rynku, tworzony przez specjalistów branży muzycznej. Jest jednocześnie instrukcją do samodzielnego stworzenia autorskiego projektu od podstaw, krok po kroku.
Promocja!
Czas do zakończenia promocji:
922,50 zł
z vat
Dlaczego warto?
Otrzymasz konkretne informacje, narzędzia oraz instrukcje, dzięki którym dowiesz się:
- Jak krok po kroku uruchomić własny projekt.
- Jak z muzyki zrobić biznes i sposób na życie.
- Jakich narzędzi używać do prowadzenia projektu muzycznego.
- Kiedy i w jakim celu kontaktować się z mediami.
- Jak stworzyć materiały prasowe.
- Jak skontaktować się z dziennikarzem.
- Jak skutecznie prowadzić media społecznościowe.
- Jak zabezpieczyć prawnie swoją twórczość.
- Jakie są możliwości finansowania swojego projektu.
- Jakie organizacje wspierają polskich artystów.
- Czy menadżer muzyczny jest Ci potrzebny.
Jak w praktyce wygląda kurs?
922,50 zł
z vat
Zakres kursu
MOJA MUZYCZNA MARKA

- DOWIESZ SIĘ CZYM JEST SILNA
MUZYCZNA MARKA. - POZNASZ SPOSÓB JAK JĄ
ZBUDOWAĆ. - OTRZYMASZ SCHEMAT ORAZ
INSTRUKCJE KROK PO KROKU.
KREACJA WIZERUNKU

- DOWIESZ SIĘ CZYM JEST KREACJA WIZERUNKU.
- POZNASZ JEJ PODSTAWOWE ZASADY.
- STWORZYSZ WIZERUNEK SWOJEGO MUZYCZNEGO PROJEKTU.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W MEDIACH

- DOWIESZ SIĘ JAK NAWIĄZYWAĆ RELACJĘ Z DZIENNIKARZEM MUZYCZNYM.
- POZNASZ PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI.
- OTRZYMASZ SKUTECZNE, DZIAŁAJĄCE ROZWIĄZANIA.
- DOBIERZESZ NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA
DLA TWOJEGO PROJEKTU. - DOWIESZ SIĘ JAK STWORZYĆ EKOSYSTEM SWOICH MEDIÓW SPOŁECZNOSCIOWYCH DLA SWOJEGO PROJEKTU.
PRODUKCJA VS PRAWO

- DOWIEsz SIĘ JAK ZABEZPIECZYĆ SWÓJ TELEDYSK, ZDJĘCIA, MATERIAŁY REKLAMOWE ODPOWIEDNIMI
UMOWAMI. - DOWIESZ SIĘ JAK POZYSKAĆ PRAWO DO WIZERUNKU INNYCH OSÓB.
- DOWIESZ SIĘ JAK ZABEZPIECZYĆ
SWOJĄ MUZYKĘ ODPOWIEDNIMI
UMOWAMI. - DOWIESZ SIĘ JAK PRZEBIEGAJĄ ETAPY PRODUKCJI
MUZYCZNEJ.
PARTNERZY

- DOWIESZ SIĘ JAKICH PARTNERÓW POTRZEBUJESZ, ŻEBY SKUTECZNIE REALIZOWAĆ SWÓJ PROJEKT.
- DOWIESZ SIĘ czego możesz od nich oczekiwać.
- poznasz dobre rynkowe praktyki współpracy.
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM MUZYCZNYM

- POZNASZ METODĘ SKUTECZNEGO
ZARZĄDZANIA PROJEKTEM MUZYCZNYM. - DOWIESZ SIĘ JAK MOŻesz SFINANSOWAĆ
SWÓJ PROJEKT. - ZŁOŻYSZ WSZYSTKIE ELEMENTY W SPÓJNĄ
DZIAŁAJĄCĄ CAŁOŚĆ.
922,50 zł
z vat
Prowadzący:

JERZY BRYCZEK
współzałożyciel Live Art Group.
Organizator blisko 500 wydarzeń w tym festiwali, gal, koncertów i wernisaży. Pracuje ze stacjami radiowymi, wydawnictwami muzycznymi i artystami nad ich rozwojem oraz wizerunkiem. Wykładowca Akademii Live Art z zakresu kreacji wizerunku, komunikacji, tworzenia modeli biznesowych.

JAKUB ŚLIWIŃSKI
Dziennikarz muzyczny, promotor,
redaktor audycji radiowych.
Niemiłosiernie fałszujący gitarzysta, niedoszły bębniarz, jeszcze nieodkryty wokalny wirtuoz. W związku z własną indolencją artystyczną, promuje i pomaga tym, u których talentu nie poskąpiono. Od ponad dekady, nieprzerwanie związany z radiowymi antenami. W czasie, który powszechnie uważa się za wolny, pasjami gromadzi archiwalne numery komiksów.

ALEKSANDRA ŁĘCKA
Ekspert social media i komunikacji.
Pasjonatka, zakochana w social media! Tworzy i obserwuje komunikację w mediach społecznościowych. Pracowała dla największych marek w Polsce, w tym sieci handlowych, banków i firm technologicznych. Social media nie mają przed nią tajemnic. Poza tworzeniem komunikacji dla brandów interesuje się tworzeniem marek osobistych i rozwiązaniami social commerce. Prywatnie? Niepohamowana entuzjastka podróżowania i muzyki.

MACIEJ SZULC
Wokalista, producent muzyczny, kompozytor, współzałożyciel Live Art Group.
Jego autorska technika wokalna katapultowała na wyższy poziom już ponad 200 artystów, 5 z nich narzekało, jednak nikt nie wie gdzie teraz są. Mocą superbohatera ratuje z opresji zagubionych w niebezpiecznych otchłaniach kompozycji. Poza Europą, muzyka jego autorstwa dotarła już do USA, Kanady, Australii i kilku mieszkańców Islandii. Jako ulubione miejsce do koncertów upatrzył sobie Szwajcarię.

KAROLINA JAKUBOWSKA
Adwokatka specjalizująca się w prawie własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem branży muzycznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w polskich renomowanych kancelariach gdzie wpierała także procesy transakcyjne fuzji i przejęć z zakresu własności intelektualnej. Od 2013 roku prowadzi własną kancelarię i obsługuje wielu polskich artystów wykonawców, autorów i producentów. Od 2018 roku Head of Legal and Business Affairs w jednej z renomowanych, międzynarodowych wytwórni muzycznych.
CZEGO DOWIESZ SIĘ W TYM KURSIE?
Najczęściej zadawane pytania.
Czy ten kurs jest dla mnie?
- TAK – jeśli chcesz dowiedzieć się jak krok po kroku uruchomić swój autorski muzyczny projekt.
- TAK – jeśli chcesz świadomie wejść ze swoim projektem na rynek muzyczny.
- TAK – jeśli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy na zbędne dojazdy.
- TAK – Jeśli chcesz otrzymać wiedzę prosto od specjalistów rynku muzycznego.
- NIE – jeśli liczysz na to, że Twój projekt zbuduje się sam.
- NIE – jeśli wierzysz, że Twoja muzyka obroni się sama i nie potrzebujesz do tego niczego innego.
- NIE – jeśli nie posiadasz do siebie dystansu a wszelkie uwagi traktujesz jako personalny atak 🙂
- NIE – jeśli chcesz nauczyć się śpiewać lub produkować muzykę. To kurs dotyczący “self managementu” – zarządzania projektem muzycznym.
Jak długo będę mieć dostęp do kursu?
- 12 miesięcy od chwili zakupu. Materiały dodatkowe zostają z Tobą na zawsze.
Czy mogę udostępnić kurs komuś innemu?
- Kurs przeznaczony jest dla jednego użytkownika. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żebyś razem zTwoją paczką przyjaciół lub zespołem “zrzucił się” i uzyskał wspólny dostęp tworząc w ten sposób profil użytkownika (pamiętaj, że wszyscy będziecie mieli wspólny login i hasło).
Czy mogę wykupić dostęp do części kursu?
- NIE – tematy kursu są ze sobą ściśle powiązane i tworzą jedną spójną całość dającą Ci fundamentalną wiedzę do tego abyś mógł samodzielnie uruchomić swój autorski projekt muzyczny.